Monday, November 30, 2009

sedikit penjelasan

isnin,1.29 pm,rumah

assalamualaikum w.b.t

syukur, saya diberi iradat oleh Allah SWT supaya saya dapat mencoret sedikit perkara. tujuan saya sebenarnya adalah untuk menjelaskan mengenai article saya yang bertajuk 'Tasuf moden' yang agak 'wierd' kalo dibace...artikel itu ditulis saya sudah lame dan saya menulis dalam bentuk word dan perlu diedit untuk dimasukkan dalam blog..jadi, saya memang dekat setaun x update blog, so ayat yang 'seminggu saya xupdate....' itu adalah tulisan saya sendiri yang saya tulis semase cuti sem lepas dalm bentuk word..xdiedit, jadi artikel itu menjadi agak pelik..so, saya sertakan antara artikel yang saya tulis sepanjang cuti yang lalu...

doakan moga saya terus istiqamah untuk mengupdate blog..huhuhuh..inilah salah satu wadah perjuangan kita..InsyaAllah...salam aidiladha sahabat2 yang mengunjungi blog saya...

0 comments: